POP-UP pentru materiale textile: soluția practică și inovatoare

Dăm un refresh sistemelor de expunere valabile pe piaţă, aducând în prim plan modele noi de sisteme de afișare .

Sistemele de expunere au fost dezvoltate pentru cei care au business-uri dinamice şi nevoi de promovare constante, căpătând o importanţă din ce în ce mai mare în domeniul industriei publicitare.

Instrumente folosite pentru campanii de advertising complexe, pentru standuri expoziţionale sau spaţii comerciale, sistemele de expunere au devenit o modalitate elegantă de promovare a mesajelor vizuale.

Când vine vorba de promovare, mediile pe care le avem la dispoziție sunt multiple și extrem de ofertante, însă viteza mare cu care se schimbă informația determină dezvoltarea unor soluții prin care mesajul informațional să ajungă la client într-o formă cât mai captivantă, dar și elegantă.

Sistemele mobile de afișare par ideale prin rapiditatea cu care se montează, precum și prin eleganța suportului textil pe care se imprimă informația.

Recomandarea zilei o reprezintă pop-upurile, o gamă de sisteme special create pentru personalizarea cu materiale textile, care se detașează de alte variante prin faptul că sunt sisteme modulare cu conectare multiplă—POP-UP SYSTEMS. Modelul reprezintă o inovație extraordinară și extrem de practică pentru expuneri grafice.

 POP-UP SYSTEMS – Soluția de promovare 360⁰

Sistemele Pop-up sunt caracterizate de mobilitate, flexibilitate și stabilitate și sunt extrem de ușor de asamblat. Cu ajutorul unei game întregi de accesorii veți putea să personalizați sistemul astfel încât acesta să satisfacă orice pretenții.

Puteți realiza un stand expozițional, un fundal de prezentare sau afișaj iluminat doar cu sistemele Pop-up și câteva accesorii simple.

Există două variante: drept (Pop-up London ) și curb (Pop-up Paris).

 AVANTAJE PRINCIPALE:

  • Rapid: permite utilizări multiple
  • Ușor: un sistem de 2×2 m cântărește doar 11 kg
  • Practic: sistemul vine ambalat într-o husă textilă
  • Stabil: prevăzut cu conectori și picioare
  • Iluminat: opțional perdea LED și spoturi
  • Flexibil: poate fi combinat cu accesorii diverse

Elementul de impact îl reprezintă însă posibilitățile de conectare fie în formă de L, formând astfel un unghi de 90 de grade, fie unul în prelungirea celuilalt, creând astfel un sistem grafic care poate să acopere un întreg perete. Se poate opta pentru expunerea textilului pe ambele fețe sau doar pe una dintre laturi, dar și pentru expunere pe părțile laterale.

Pentru proiecte spot, care trebuie să fie finalizate într-un interval extrem de mic, dar care să producă și efectul vizual scontat, sistemele de tip pop-up reprezintă o soluție bună. Sisteme cu autoformare, pop-up-urile sunt cunoscute pe piața dedicată. Interesul advertiserilor pentru astfel de soluții este de înțeles deoarece suprafețele de expunere sunt mai mult decât generoase, iar aspectul unui astfel de sistem nu poate să fie trecut cu vederea.

  1. Sistemul poate fi folosit simplu: doar cu textilul personalizat, se remarcă prin urmatoarele avantaje: mobilitate, flexibilitate, stabilitate.

  1. Sistemul poate fi transformat într-o casetă luminoasă inovatoare, folosind perdele LED (disponibil doar pentru varianta Pop-up London).

  3. Modularitate: pop-up-urile permit conectare multiplă. SE POT FACE COMBINAȚII MULTIPLE, PRIN INTERCONECTAREA POP-UP-URILOR, astfel:

  • Combinați module pop-up pe orizontală, pe verticală sau lipește pop-up-urile față-spate cu ajutorul conectorilor drepți.
  • Construiți un perete în formă de L sau o secțiune suspendată cu ajutorul conectorilor de colț.
  • Construiți un perete în formă de T cu conectorii colț|POP-UPul textil este atât de simplu de manevrat încât nu poate fi egalat de nici un alt sistem existent pe piață |Primul pas pe care trebuie să îl faceti este să accesați site-ul Verla unde veți găsi cu siguranță cel puțin o soluție care să se potrivească criteriilor dumnevoastră.Pentru cei interesați, specialiștii Verla vă stau la dispoziție pentru consiliere şi suport, prin intermediul managerilor zonali şi a echipelor de vânzări din Cluj şi Bucureşti.

    Bucureşti
    Calea Vitan nr. 238, sector 3
    Tel: +4 021 326 46 30 Mobil: +4 0729 016 484
    bucuresti@verla.ro

    Cluj Napoca
    Str. Corneliu Coposu nr. 41
    Tel: +4 0264 449 450 Mobil: +4 0721 242 216
    cluj@verla

     

This entry was posted in Categorii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply