Standurile de sampling și nevoia de apropiere către client

Standuri sampling

Exemple creative de standuri de sampling

Clienților le plac mult mostrele gratuite. Când intri într-un magazin, fie că este unul en-gross ori unul mic de cartier, o acțiune de sampling cu mostre gratuite te atrage vizual și poate olfactiv, în funcție de produsul expus. Aceasta este și cheia încurajării vizitatorilor unui magazin să devină clientul brandului tău pentru produsul degustat, o achiziție de impuls. Acțiunea de sampling le și atrage atenția apariției produsului tău nou.

 Nici nu trebuie ca toți să consume ca să se simtă fericiți. Mulți preferă să găsească aceste oferte gratuite în calea lor în timp ce cumpără, găsind că este suficient ca ceilalți să încerce produsele și dacă îi văd mulțumiți vor cumpăra și ei produsul.

Dacă te-ai hotărât că vrei să oferi mostre ale produselor tale îți vor trebui veselă, accesorii și standul de sampling.

Verla vă oferă opțiuni multiple pentru standuri expoziționale în categoria dedicată din website. Majoritatea produselor din ofertă sunt standuri pentru broșuri, iar standul de sampling are următoarele caracteristici:
– dimensiuni cadru 85×200 cm,
– greutate redusă, ușor de transportat,
– baza standului, acoperișul și headerul, pot fi personalizate prin aplicarea de colant imprimat în policromie și laminat mat sau lucios,
– masa standului poate fi încărcată cu o greutate de până la 40 Kg,
– opțional » geantă pentru transport.

This entry was posted in Categorii. Bookmark the permalink.

One Response to Standurile de sampling și nevoia de apropiere către client

  1. Pingback: Samplingul ca strategie de marketing | Verla Blog

Leave a Reply